۶ پاسخ

من الان داشتم فکر میکردم کاش میشد دوپینگ کرد🫠 دیگه نای ادامه دادن ندارم😅
زیر شکم و واژنم انگار تموم استخوناش خورد شده
کمرم دیگه نمیتونه وزن شکممو تحمل کنه
خونه م ۶تا پله داره ،بالا که میرم انگار اورست فتح کردم
نمیشه ازینجا به بعد شوهرا گردن بگیرن 😶

درد کشاله ران چپ وای خدا🥲

منم همینطورم صبح بیدار شدم تا دستام دردمیکنن ورم کردنه
پاهام همینطور

طبیعیه عزیزم منم همینم تازه شب‌ها اصلا خواب ندارم از بس این پهلو اون پهلو میشم

منیزیوم بخورم

همچنین گلم🥲

سوال های مرتبط

مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد