۹ پاسخ

دقیقا منم‌خسته شدم دیگه از بیخوابی

اره بچه های منم دو هفتش اینجوری شدن...خوابشون خیلی خوب بود الان اینجورین کلی عذاب میکشم😭😭😭

خوشبحالتون من ک از اول تا الان هر شب ده بار بیدار میشم شما تازه بچتون اینجوری شده چه کیفی کردید از خواب یعنی میشه بچه منم خوابش خوب بشه دارم روانی میشم از خستگی

بچه منم همینجور شده چند وقته شبا تو خواب هی پا میشه گریه میکنه

دخترم ۳ مخابه ۹ بیداره تا ۹ هم ۲۹ بار تکون میخوره

چقد منی تو

خوابشو تنظیم کن
وقتی از ۱۰شب تا ۲ شب خواب باشه عمیق تر از هر وقت دیگه ای هس خوابش و تنظیم رشد هم هس

نه خیلی

اره بخدا از کی اینطوریه بچت!؟

سوال های مرتبط

مامان کارن جون 🥹🧸 مامان کارن جون 🥹🧸 ۸ ماهگی
سلام گلیا
بچه های همسن بچه من دارین چ ساعتی میخابونین میشه بگین. در روز چقد میخابن و شب ساعت چند میهابن چرت روزشون چند ساعته؟
کارن صب ساعت۱۰ یا ۱۱بیدار میشه البته بینش بیدار میشه شیر میخوره باز میخابه بعد از ۱۱ تا ساعت۱۲یا۱بازی میکنیم شیر میدم و صبحونشو بعدش میخابونمش تو این کهواره سنتیا. ما بهش میگیم تهته. تو اون ک‌میزارم تا ساعت ۴ اینا خوابه بیدار میشه شیر میخوره باز میخابه
بعدش بیدار میشه شربتش میدم غذاش میدم بازی میکنیم و شیر میخوره شاعت ۶ ی چرت نیم ساعته میزنه دوباره بازی و شیر اینا تا ساعت۹ یا۸ باز ی چرت دیگه میزنه ساعت۱۰ و نیم اینا هم یچرت میزنه تا ساعت ۱ و نیم اینا بیداره تا بخوابه
امتحان کردم چ ت روزشو کم کنم نخابونم تا خوب خسته بشه ولی وقتی اینقد گریه میکنه و جیغ میزنه موهامو میکشه خودشو جرررر میده تا بخابه وقتی میخابه بیدار میشه چنان سرحال میشه انگار زدیش ب شارژ😂
برا خواب شبش هم امتحان کردم ساعت۱۱و نیم اینا میخابونم میخابه باز همون ساعت ۱و نیم بیدار میشه با اینکه شیرش میدم سیرش میکنم
کلا خواب شبش تا برقا خاموش نشن و تلویزیون نمیخابه
نمیدونم چیکار کنم
راه حلی دارین شماا