دقیقا منمخسته شدم دیگه از بیخوابی
اره بچه های منم دو هفتش اینجوری شدن...خوابشون خیلی خوب بود الان اینجورین کلی عذاب میکشم😭😭😭
خوشبحالتون من ک از اول تا الان هر شب ده بار بیدار میشم شما تازه بچتون اینجوری شده چه کیفی کردید از خواب یعنی میشه بچه منم خوابش خوب بشه دارم روانی میشم از خستگی
بچه منم همینجور شده چند وقته شبا تو خواب هی پا میشه گریه میکنه
دخترم ۳ مخابه ۹ بیداره تا ۹ هم ۲۹ بار تکون میخوره
چقد منی تو
خوابشو تنظیم کن
وقتی از ۱۰شب تا ۲ شب خواب باشه عمیق تر از هر وقت دیگه ای هس خوابش و تنظیم رشد هم هس
نه خیلی
اره بخدا از کی اینطوریه بچت!؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.