برامن حس درد و فشار داشتم ولی خفیف بود،بیحالو حوصله و بی اشتها
از صب ساعت ۹ تا دوروبر ۸،۹ شب همونجوری بودم ک بعدش درد شکم و کمر شروع شد و رفتم بیمارستان و درنهایت ساعت ۴ صب زایمان کردم
اره اگر احساس فشار به واژن و مقعد باهم داری انقباضه
من میترسم بیروز زدگی یا بواسیر بگیرم چون مقعدم خیلی درد میکنه همیشه
منم این درد رو دارم ولی یبوست داشتم الان که سربت اسنفاده میکنم دوروزه بهتر شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.