۱۲ پاسخ

نه گلم دردنداره

مگه تو رابطه درد داری؟
این بدتر از رابطه نیست😁
اونایی که درد دارن از تنگی نیست، ادا تنگارو درمیارن😂
بالاخره اضطراب و دارن یا خجالت میکشن طبیعیه یکم‌خودشونو منقبض میکنن

عشقم هرچقدر هم واژن تنگ باشه سونو واژینال اصلا درد نداره ژل میزنه راحت میره داخل
چرا میخوای واژینال بدی؟

درد ندارع من انجامش دادم راحته

اصلا درد نداره قبلش ژل میزنن

بستگی به استانه تحملت داره و تبحر دکتر عزیزم برا من کمی دردناکه ولی قابل تحمل

یه عالمه ژل میزنه خیلی بزرگ هم نیست یکم حالت ناراحتی به ادم میده

نه ندارع راحتت

اصلا درد نداره

برای من که خیلی درد داشت، البته واژن من کلا خیلی تنگه همیشه درد دارم ولی برای یه آدم معمولی نرماله

در حد معاینه میمونه

قابل تحمله

سوال های مرتبط