منم دارم
آره عزیزم من دارم هم واژن هم کشاله هام به دکترم دیروز گفتم گفت طبیعیه نگران نباش، بچه بزرگ میشه رباط ها کش میاد واژن و مثانه و زیر دل و کشالها درد میگیره
من تو قسمت بیکینی درد حس میکنم
عزیزم دارم یه گروه خیلی کوچیک و صمیمی برای مامانهای باردار همسن خودمون تشکیل میدم
هدفمون اینه که توی این ماههای بارداری با هم گپ بزنیم، تجربههامون رو به اشتراک بذاریم و از حال هم باخبر باشیم. 😊
اگر دوست داشتی عضو بشی به آیدی زیر توی بله پیام بده:
@shabnam405
ظرفیت گروه محدوده و هنوز چند جا خالی داریم ❤️
من از اول حاملگیم درد واژن داشتم الانم لگن و فشار تو مقعد
کلا من همش درد واژن دارم از ۷ماهگی تا الان ولی به نسبت ۷ماهگی الان بهترم یکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.