خانما شما هم موقع راه رفتن درد واژن دارین؟

۵ پاسخ

منم دارم

آره عزیزم من دارم هم واژن هم کشاله هام به دکترم دیروز گفتم گفت طبیعیه نگران نباش، بچه بزرگ میشه رباط ها کش میاد واژن و مثانه و زیر دل و کشالها درد میگیره

من تو قسمت بیکینی درد حس میکنم


عزیزم دارم یه گروه خیلی کوچیک و صمیمی برای مامان‌های باردار هم‌سن خودمون تشکیل میدم

هدفمون اینه که توی این ماه‌های بارداری با هم گپ بزنیم، تجربه‌هامون رو به اشتراک بذاریم و از حال هم باخبر باشیم. 😊

اگر دوست داشتی عضو بشی به آیدی زیر توی بله پیام بده:

@shabnam405

ظرفیت گروه محدوده و هنوز چند جا خالی داریم ❤️

من از اول حاملگیم درد واژن داشتم الانم لگن و فشار تو مقعد

کلا من همش درد واژن دارم از ۷ماهگی تا الان ولی به نسبت ۷ماهگی الان بهترم یکم

سوال های مرتبط