۲ پاسخ

خدابزرگه ارحم الراحمین انشاالله باردارمیشی عزیزم

من یک ساله با همین ذوق تست میزنم منفی میشع دلم میکشنه😅

سوال های مرتبط

مامان قلبم❤️ مامان قلبم❤️ هفته نوزدهم بارداری