۱۴ پاسخ

۹۰۰تومن شده این😶😶😶اصلا قیافه پستونک هم اینجوریا نیس خوب باشه

بیبی لند بخر.
من‌گرفتم ۸۰ تومن

مدل همین بیبی لند داره خیلیم خوبه بخدا امتحان کن😀

مگه چیه چرااینقد گرون.. من از بی‌بی لند یا یه نوع دیگه گرفتم 57تومن

نه بابا اونت ب اون گرونی هنوز ۹۰۰نشده،من دیروز سیسمونی بودم خوندم قیمتارو اینقدر آ نبود نهایتش ۳۰۰،ابن قدرا مثلا بود

من پارسال دوتا اونت واسه سیسمونی گرفتم یک پونصد اصلا نگرفت عق میزنه

خوب خریدی من میخرم ۱۲۰۰

بنظرم دیگه نباید میگرفتی معمولا میگن از ۶ ماه به بعد کم کم ترک کنن پستونکو

قبل عید خریدم ۷۰۰ تازه خوب میداد😂😑

هفته پیش همسرم خرید دوتاییش ۱۸۰۰ تازه گفته بود قیمت قبله !!🫠🫠🫠🤌🏻

دقیقا من دوتاشو ۲ گرفتم
هر ۳ ماه تعویض 🤦🏼‍♀️

چخبر 🥲

من هنوز همونومیدم
۶ماه ب بالاخریدم بزرگه عوق میزنه

دوتاش؟

سوال های مرتبط

مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان نفس خانوم مامان نفس خانوم ۱۲ ماهگی
مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی