۲ پاسخ

توی اسنپ دکتر،یکتا پارسا،دکتر خوبی بود من دوبار باهاش ویزیت شدم،خیلی خوب توضیح میده،هرچی هم سوال بپرسی کامل جوابتو میده

نازنين آريانژاد خوبه از سايت بقراط ميتونيد انلاين صحبت كنيد

سوال های مرتبط