۲ پاسخ

نذار بی اب بمون تا میتونی اب بخور
نذار یبوست بگیری
اینارو کنترل گن بعد ببین حرکاتش خوب میشه
ضمنا اصلاااا خودتو خسته نکن
نوی خونه این هفته های اخر بیشتر استراحت کن
توصیه ها و تجربه های خودم این مدت
گرچه استراحت مهمه که خودم رعایت نمیکنم
بچه هفته های اخر خسته میشه حرکاتش کم میشه نترس اصلا

عزیزم مهم اینه تکون داره اگر هیچ تکونی نداشته باشه باید نگران شد
الانم هفته به هفته که بری جلو جاش کوچکتر میشه و ممکنه تکونا کمتر باشه

سوال های مرتبط