منم ۳۸ هفته سزارین شدم
خودم گفتم قبول کرد خاستم روز تولد شوهرم بدنیا بیاد
منم دوست دارم زودتر سزارین کنم مثلا ۲۳ تیر زده من دوس دارم ۱۰ ام بزاره میشه ۳۸ هفته ۱ روز فک کنم چون میترسم دردم بگیره نفهمم درد زایمانه تو راه طبیعی بچم به دنیا بیاد🤣 دوستم ۲۳ خرداد بود ۱۶ ام خرداد نامه گرفت ۱۴ ام دردش گرفت رفت زایمان استرس دارم براهمون دوس دارم زودتر بزنه
۳۸ موقع زایمان
به من که دکتر اجازه نداد با اینکه وزن بچه بالا بود و ترس از سزارین داشتم
از۳۸اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.