۴ پاسخ

میوه صبحونه نیس ی میان وعده س

بدرد میان وعده میخوره ولی اگه حساسیت نداره خوبه بهش بده نوش جونش
اگه میتونی تو فرنی بدش

آره عالیه. وزن دهیشم عالیه منم به سارا میدم اما بیشتر میان وعده میدم

آره میتونی بدی
ولی میخوای انبه خالی بدی بهش ؟ میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی