من هر دو بود
من چند ساعت پیش برا آزمایش رفتم ماما گفته بود آزمایش هارو همه یه جا بده
رفتم سعی کردن از دست چپم خون بگیرن که هر کاری کردن خونی نیومد دست راستمم خونی نیومد خواستن از پایین آرنج بگیرن که دیگه توان نداشتم سرم گیج می رفت از بس درد کشیدم این زنه به آمپول پنی سلین خون میگرفت کردم و زنده شدم محصوصا جاهایی که سرنگ رو بازو بسته میکرد تا شاید رگم باد بشه خون بیاد بادگیری میکرد این به کنار پایین آرنج یه رگ هست بی حسی زد تا خون بگیره که نذاشتم بیخیال اینجا شد پشت دستم رو چک کرد گفت نه نمیشه رگام خیلی باریکه میخواست از مچ دست بگیره
گفتم دیگه نمیتونم الان بیهوش میشم خلاصه که نشد خون بگیره اصلا خون نداشتم اگه به این بود دستامو سوراخ سوراخ میکرد ،وای دستش خیلی سنگین بود دوبار خون گرفتم درد نداشت اما این از درد چشام سیاهی می رفت
وای بازم باید شنبه برم پیش عزرائیل
دوتا شربت بهم داده بود دوتا شیشه برای خون انگار و یه شیشه بزرگتر برای ادرار
در کل دو بار قراره ازم خون بگیرن
من فقط خون میدم
بستگی داره دکتر چه آزمایشی نوشته باشه اره منم ادرار دادم واس عفونت ادراری
ادرار هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.