ببین نمیدونمااا اما من ویزیت قبلی که رفتم دکتر همینجوری از مامای مطب دکترم پرسیدم گفتم چه دردی رو پیگیری کنم؟ گفت فقط درد شکم و درد پریودی رو پیگیر باش بقیه دردا مثل کمر و پهلو و لگن و حتی واژن رو نمیخواد پیگیری کنی.
اگه شماره دکترت رو داری بپرس
بچه نه بزرگ شده میزنه دردش به دل و شکم و لگنت
الان دراز کشیدم به پهلو چپ میترسم زایمان زودرس باشه
اون انقباضه
عزیز درست ما الان نی نی داریم ولی موعود پریودی که نزدیک بشه ما پریود نمیشیم ولی درد ها رو داریم.....
با دکترت هم مشورت کن
استراحت کن اگر تموم نشد برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.