درد زیر شکم یجورایی مثل درد پریودی عادیه ؟؟؟ الان ۲۰ دقیقه ایی میشه

۶ پاسخ

ببین نمیدونمااا اما من ویزیت قبلی که رفتم دکتر همینجوری از مامای مطب دکترم پرسیدم گفتم چه دردی رو پیگیری کنم؟ گفت فقط درد شکم و درد پریودی رو پیگیر باش بقیه دردا مثل کمر و پهلو و لگن و حتی واژن رو نمیخواد پیگیری کنی.

اگه شماره دکترت رو داری بپرس
بچه نه بزرگ شده میزنه دردش به دل و شکم و لگنت

الان دراز کشیدم به پهلو چپ میترسم زایمان زودرس باشه

اون انقباضه

عزیز درست ما الان نی نی داریم ولی موعود پریودی که نزدیک بشه ما پریود نمیشیم ولی درد ها رو داریم.....
با دکترت هم مشورت کن

استراحت کن اگر تموم نشد برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان مرصاد مامان مرصاد هفته سی‌وششم بارداری