بچها من 2روز درد زیر شکم مثل پریودی دارو

۷ پاسخ

اگه بیشتر از۱۲ ساعت طول بکشه حتما باید برید دکتر

حتما دكتر برو منم شياف و امپول گذاشتم نگران نباش اوكي ميشه❤️❤️❤️

وای منم امشب یه دردی گرفتتم دارم سکته می‌کنم

منم درد زیرشکم کمر درد مثل پریودی دارم

ب دکترت بگوعزیزم

منم دارمممم بخصوص صبح

حتما برو دکتر منم داشتم رفتم گفت دهانه رحمت داره نرم میشه امپول و دارو داد
پشت گوش ننداز

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی