آره دکتر به پسر من داد
میگن اسهال و زود قطع نکنید چون داره دفع میکنه مریضی رو بستگی داره چند روز باشه خدایی نکرده در حدی نباشه که بدنش کم اب باشه، مایعات نخوره،اونموقع دکتر دارو میده ،به من که گفت شربت او ار اس و زینک بدم و مایعات پسره من چهار پنج بار میرفت
بچم اسهال بود دکتر کیدی لاکت زینک داد خوب شد. به صورت ساشه هس یخچالی
خیلی خوبه برا اسهال
معمولا دکتر پدیلاکت تجویز میکنه
اگه دکتر تجویز کرده براش بده اگه نه که نه دیگه
لوپرامید و دیفنوکسیلات برای بزرگساله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.