۶ پاسخ

روزای اول اینطوریه همش خسته ای سر درد داری قهوه و نسکافه بخور

اگه سزارینی‌
قهوه بخور

سزارینی بودین ؟منم پنج روز سردرد خیلی وحشتناک داشتم جوری که سرمو نمی‌تونستم تکون بدم
مایعات زیاد و شربت شیره خیلی سردرد رو بهتر می‌کنه.

وای منم همینطوری بودم فقط دراز می‌کشیدم‌خوب بودم

سزارین بودی؟
منم اینطوری بودم تا ده روز ، بعدش خوب شدم

سزارین بودی؟ نسکافه بخور

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی