روزای اول اینطوریه همش خسته ای سر درد داری قهوه و نسکافه بخور
اگه سزارینی
قهوه بخور
سزارینی بودین ؟منم پنج روز سردرد خیلی وحشتناک داشتم جوری که سرمو نمیتونستم تکون بدم
مایعات زیاد و شربت شیره خیلی سردرد رو بهتر میکنه.
وای منم همینطوری بودم فقط دراز میکشیدمخوب بودم
سزارین بودی؟
منم اینطوری بودم تا ده روز ، بعدش خوب شدم
سزارین بودی؟ نسکافه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.