خانما فشار ۱۲ رو ۵ خوبه یا پایین؟

۵ پاسخ

سلام عزیزم از لیزیک چشمت راضی بودی؟

نه خوبه

اون پنج وقتی اب بدن کم میشه میاد پایین مایعات بخور درست میشه

اصولا 12 روی 8 هست

کوچیکه کمه

سوال های مرتبط

مامان ٣قلوهاى شيطون مامان ٣قلوهاى شيطون ۳ سالگی