خانما نوتريژن خوبه برا قد يا ليكواپ؟؟؟

۳ پاسخ

من نوتریژن دادنم خوب بود

نوتریژن خوبه ولی در کل مکمل هارو با توقف باید سه دوره بدی حداقل
در کنارش شیر پدیاشور (اصلی ) هم بده سه ماه حداقل

من لیکواپ دادم تاثیر ندیم
یعنی دو ماه دادم فقط ی سانت اضافه کرد
که اونم خودش اضافه میشد

سوال های مرتبط

مامان ٣قلوهاى شيطون مامان ٣قلوهاى شيطون ۳ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۳ سالگی