۹ پاسخ

عزیزم منم این قرصو مصرف میکنم همچین چیزی نیست ببرید هونجایی که خریدید عوض کنید تا الان سه تا بسته خریدم همچین چیزی نبوده

ببر داروخونه نشون بده من از اینا گرفتم چیزی که میگی توش نبود

ایناگرونم هستن به منم ازاین میداد🤕

من یبار ی قطره اب ریخت روقرصم بعد دیدم چسبیدن بهم وهمین رنگی ک میگی شدن البته ته جعبم بود ی بویی هم گرفت دیگه نخوردمش ترسیدم این فک کنم نم برداشته اینجور شده

اره جدید هاشون خرابن دکتر بهم گفت

نه برای منم همینه روغنشه زده بیرون

منم از اینا میخورم
وای چیز زرد رنگ نداره

منم از همین میخورم اونی که میگی روغن امگا ۳ هست طبیعیه

شاید تو گرما بوده باز شده

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۱۴ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۱۴ ماهگی
مامان M.m مامان M.m ۱ ماهگی