۵ پاسخ

عزیزم من خریدم از همین نیم شوز پلاس خوبه جنسش بدک نیس

من از کفش اریا بندرعباس خریدم،سایت دارن کفشاش خیلی خوبه وارداتی جنس خوب،نهایتش ۱۵۰۰هست

اره گرفتم قبلا خوبه رادمان شوزم هست اونم خوبه
اگه قیمت بیشتر میخوای پاکیدو هم خیلی خوبه
ارات شوزم هست اونم قیمتش مناسبه
من ازهمشون خریدکردم همه خوبن
نی نی پلاس تعویض سایزم داره

چرا حضوری خرید نمیکنید؟
چخبره ۳ تومن
والا مشهد بهترین کفش یک و خورده ای هست
من ۸۰۰ گرفتم هم خوشگله و جنسش خوبه

من از سایت تاپ شوز همیشه کفش میخرم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان niki مامان niki ۳ سالگی