۵ پاسخ

آجی زایمان نکردی ؟ کدوم بیمارستان میری واسه معاینه

گفت بسته ای ؟ ..منم دیروز شدم درد گرفت تا صبح

فکر نمیکنی ۳۹ هفته دیگ موقعشه ک نی نی بیاد ؟؟🤣

طبیعیه منم بودم فرداش بهترشدم
تاالانم نزاییدم😂

چرا میزارید این کارادو کنن باهاتون🤔

سوال های مرتبط