بچه ها می‌شنوید یا من توهم زدم 🥲🥲🥲🥲🥶

۲ پاسخ

آره بابا تموم نشده که میزنن وقدجنوب میزنن لعنتیا...تهرانم که پدافندداره کارمیکنه دیروزیه پهپادش زد

کدوم سمت

سوال های مرتبط

مامان شایان و کیان 😍 مامان شایان و کیان 😍 هفته بیست‌وششم بارداری