عزیزم قطره ایزی کول بیبی معرکستتتتتت
ینی من بعد از ۵۰ روز بهش دادم راااااحت میخابید دیگه
حتماااا پیدا کن بهش بده منم دعا کن
دختر من داشت خیلی خیلی کم بود با ورزش دوچرخه اینا اوکی میشد نیاز به دارو نبود خوشبختانه
فقط اینفاکول
اگه شبرمادر میخوره
روزی یکبارم دمنوش اویشن بخوره مامانش!!!
من اینفاکول دادم عزیزم عالی بود
کولیکز
شریت گریب میکسچر
واسه پسر من هيچي جواب نداد سه ماهش تموم بشه خوب ميشه
بنظر من که درمان نداشت
زمانش گذشت
من کولیک ایز میدادم
چه روزای بدی بود
من دایمیتیکون و کولیک ایز و اهورا نی نی میدادم
عزیزم گریپ میکسچر نرس هاوی خیلی خوبه خیلی کمک میکنه ولی کلا رفلاکس و کولیک و اینا دوره داره باید بگذره اینا کمک کننده ان ولی رفع کننده نیستن اگر شیر خشکیه شیشه بیبی سیل عالیه عالی
اینفاکول آب رو آتیش بود
با روغن زیتون ماساژش میدادم دور نافشو.
دوره ش باید بگذرع دیگه
من شربت کامی کالم میدادم خیلی خوب بود
من اینفاکول میدادم کمک میکرد اما باید مدام ماساژ بدین هرچند دکترش میگفت این یه دوره اس برای تکامل روده های بچه و باید طی بشه درمان خاصی نداره
من گرمیچر خارجی خیلی جواب بود و شربت اهورا بی بی نمدونم یا اهورا نینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.