سلام عزیزم
کاش شنبه بری ازمایش بدی
ایشالا به زودی میشه- یه پیشنهاد چون برای iui هم داروهای محرک استفاده کردی این ماه با لتروزول اقدام کن( و یه تجربه مه خودم دارم اینه که تا ۱۲ سیکل فقط رابطه نداشته باشین و سعی کن تا چهار پنج روز بعد از تخمک گذاریت هم رابطه داشته باشی یه شب در میون - من با لتروزول خیلی امتحان میکردم و نمیشد چون فقط از هست تا دوازده سیکل رابطه داشتیم ولی ماهی که به همراه لتروزول تا ۱۸ سیکل رابطه داشتم نتیجه گرفتم و جالبه که واقعا لقاحم روز ۱۶ سیکل رو طبق سونو nt نشون میده یعنی چهار روز دیرتز از موعد) توکل بخدا ایشالا خدا به هممون یه بچه سالم بده دعا کنین من هم صحیح و سلامت بچم رو بغل بگیرم- همه راه های iui و i vf رو منم به دفعات طی کردم و ناامیدی رو تجربه کردم- ایشالا برای همه خیر خدا با خواسته هامون یکی باشه❤️❤️❤️
زوده ک هنوز وقت داری بزار چن روزم بگذره
روز چندم آزادسازی هستی؟؟؟بیبی چک جدیدا خطا زیاد دارن آزمایش بده عزیزم
روز ۱۶ باید بیبی چک بزنی
منم ۱۳ iui گذاشتم منفی شد،امروز ۱۷ هنوز پریود نشدم🙁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.