۴ پاسخ

مثل بخیه های بیرونی میوفته
من فک کنم دیروز آخریش افتاد

پوست نخ بخیه رو پس میزنه و نخ میاد بیرون

سوال منم هست شما هم هنوز درد میکنه جای بخیتون وقتی تکون میخورین و عطسه اینا میکنین

زایمان اولتون بوده؟میشه ازتجربتون بگید

سوال های مرتبط

مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۸ ماهگی