بچه هاااا جواب اومدددددد😭😭😭😭😭😭

تصویر
۱۸ پاسخ

۴۸ ساعت دیگه دوباره تیتر بده نگران نباش هنوز اولشه چون

منم دفه اول که بتا دادم ۲۰ بود الان ۶ هفته و ۶ روزمه ۶ هفته و ۱ روز رفتم سونو جنین تشکیل شده بود فقط قلبش تشکیل نشده بود اما دکتر با اینکه بتام پایین بود نگفت دوباره تکرار کنم

مبارک باشه
باید بری پیش دکتر متخصص زنان
تا برات داروهات بنویسه

مبارک باشههه

مبارکه

هنوز اولشی دوروز دیگه بروتیتربتابده

مثبته دیگه

مثبته باید باز تکرار بشه

مگه نمیگن از ۱۰۰ بالا باشه مثبته اینکه ۲۵ هس😐

دو روز دیگه تکرار کن تیتر بتا بدع

بالای ۲۵ مبارکه عزیزم ولی تیتر بده ک عددش مشخص باشه،این الان معلوم نیس میتونه ۲۶ باشه یا ۵۰۰

برا منم دعا کن

بچه هااا‌چند هفتمه اصن نمیدونمممم

مثبت خداروشکر

مبارکا باشه

مبارکه

خب چیه

مبارکت باشه

سوال های مرتبط

samaneh samaneh قصد بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ قصد بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
ماهی ماهی قصد بارداری
مامان مامان جون مامان مامان جون ۵ ماهگی
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو هفته پنجم بارداری