اگر دکتر میگه حتما انجام بده من کیانم ۶ ماهش بود تبش پایین نیومد یک هفته بیمارستان بستری کردم عفونت ادراری داشت
ببرش ی دکتر دیگه
گلم بستری کن دکترا بیمارستان همشون فوق تخصص میان بالا سر بچه ها نگران نباش فقط مواظب دستش باش سرم وصل کردن رگ خراب نشه که هی رگ بگیرن توکل به خدا کن انشالله زودی خ ب بشه هر چه سریعتر بستری کن گل استرس نداشته باش
گلم بستری کن تب خطرناکه ان شاالله ک خوب میشه
عزیزم اگر تب داره حتما فورا بستری کن
ممکنه بچه عفونت داشته باشه
حتما ببر اره تحت نظر باشه بهتره
بله بستریش کن تب نشونه ای از عفونته زبونم لال خدایی نکرده ریه هاش درگیر عفونت نباشه تو بیمارستان بلاخره زیرنظر مرتب دارو دریافت میکنه
اگه دکتر میگه بستری قبول کن
چرا عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.