۴ پاسخ

اول خودم میرم رو ترازو عددش رو یادداشت کن ،بعد با نوزاد برو،بعد دوتا عدد رو ازهم کم کن

من ک یا میبرمش پیش دکترش یا موعد واکسنشه اونجا قد و وزنم میگیرن

ترازو دارم

یه بار با ترازو آشپزخانه گرفتم سینی گذاشتم پناه گذاشتم داخل🤣اما بعدش صدقه دادم مامانم گفت

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان شهیادوشایلین‌ مامان شهیادوشایلین‌ ۴ ماهگی