یه خانمی میگفت با مخمر نون بزار خیس بخورن کامل نفخشون میره . من خودم هنوز امتحان نکردم . امتحان کن شاید واقعا خوب بود.
با آب و نمک و پوست خیار یا نصف خیار
۲۴ساعت خیس کن باآب و نمک ۳بارم آبشو عوض کن
بعد بذار بپزه دودفعه آب داحل پخت عوض کن دیگ زجر کش میشه😂
من میزارم تو فلاکس حدودا ۱۲ساعت آبشو میریزم میشورم میزارم بپزه اصلا نفخ نمیکنیم
یه شب میزارم توی اب روز بعدش میجوشونم وقتی دیدم پختن یبار ابش میریزم باز اب میریم توش یه جوش خورد اونم میریزم بعد استفاده میکنم تو غذا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.