چجوری نفخ نخود لوبیا رو میگیرین؟؟

۵ پاسخ

یه خانمی می‌گفت با مخمر نون بزار خیس بخورن کامل نفخشون می‌ره . من خودم هنوز امتحان نکردم . امتحان کن شاید واقعا خوب بود.

با آب و نمک و پوست خیار یا نصف خیار

۲۴ساعت خیس کن باآب و نمک ۳بارم آبشو عوض کن
بعد بذار بپزه دودفعه آب داحل پخت عوض کن دیگ زجر کش میشه😂

من میزارم تو فلاکس حدودا ۱۲ساعت آبشو میریزم میشورم میزارم بپزه اصلا نفخ نمیکنیم

یه شب میزارم توی اب روز بعدش میجوشونم وقتی دیدم پختن یبار ابش میریزم باز اب میریم توش یه جوش خورد اونم میریزم بعد استفاده میکنم تو غذا

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان وریا مامان وریا ۴ ماهگی
مامان نوتلا🍫پسر🪺🍬 مامان نوتلا🍫پسر🪺🍬 ۶ ماهگی