چجوری نفخ لوبیا رو بگیرم ؟

۲ پاسخ

یه روز تو اب باشه ابشو هی عوض کن
دو ساعتم بزار بجوشه
البته تا ۴ ماهگی بچه ترجیحا غذاهای نفاخ نخور

ی روز بخابونش تو اب
یبارم با اب بجوشونش و توش ی تیکه خیار بنداز نفخش میره

سوال های مرتبط

مامان شهیادوشایلین‌ مامان شهیادوشایلین‌ ۴ ماهگی
مامان آیلین کوچولو😍 مامان آیلین کوچولو😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۳ ماهگی