منم چ کنیم
منم همینطور از طرفیم تجربه ای از زایمان ندارم هم میترسم هم چشم انتظارم دختر کوچولوم را صحیح سالم بغل کنم و این روزا بگذره اصلا حس عجیبیه هم میترسی استرس داری هم منتظری تموم شه خدا خودش کمکمون کنه 🥹
من سر دخترم اینجوری بودم ولی ماه آخر اینقدر اذیتی و فشار روی استخونات هست که لحظه شکاری میکنی واسه اون لحظه
تنها نیستی منم همینطورم 🫠🥲
انقد اون روز ذوق دیدن نی نی رو داری که اصلا متوجه گذر زمان نمیشی
من روز زایمانم هیچی یادم نمیاد جز لحظه ایی که داغ داغ آوردن پسرمو لپشو چسبوندن بهم
و از طرفیم از هفته ۳۰ به بعد انقد دیر و سخت میگذره که دوس داری هرچه زودتر بارتو بذاری زمین و راحت بشی
فکر نکن😂
بهش فکر کن همه سختی ها تموم میشن و با نی نی میای خونه بوش میکنی بغلش میکنی شیر میدی میبینیش استرس دیگه نداری و اینکه شبها میتونی هرجوری دوستداری بخوابی طاق باز رو شکم و اینکه هر شب دیگه برنامه به راهه🤣🤣
تو تنها نیستی منم همینجورم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.