سیسمونی خوب تو تهران کجاس ؟

۱۲ پاسخ

بهترین جا همون بهار هست
همه چی هست تنوع زیاد

بهار .عبدل آباد .جمهوری

بهار خیلی الکی گرونه برو پاساژ شاپرک عالیه

عبدل اباد

به ترتیب :
خ ولیعصر روبروی پارک ساعی
خ بهار
خ جمهوری
خ خراسان ، سیسمونی میثم
شهرری، بازار ارین، سیمونی اقابزرگ

آقا بزرگ
میتونی لباساتو از جمهوری هم بگیری
پیارسال قیمت لباس تو آقابزرگ و جمهوری یکی بود
سرشون شلوغه ولی خوبیش اینه همه چی کنار همه قیمتم مناسبه

اقابزرگ خوبه ولی لباس بیرونی شیک اصلا نداره
ولی قبلش یه خیابان احد عبدا اباد سر بزن

خیابون بهار خیلی خوبه

خیابون بهار و جمهوری

اقا بزرگ

آقابزرگ عالیه

فقط برو اقا بزرگ، همه چی داره. سلیقه اتو ببری چیزای شیک پیدا میکنی توش

سوال های مرتبط

مامان مینی نینی مامان مینی نینی ۱۳ ماهگی