خانما چرا دخترم کم تکون میخوره جفتمم خلفی هست آخه نباید لگد بزنه حالا دیگ؟

۷ پاسخ

ن اگر تپل باشی به دلیل وجود چربی های زیاد خیلی حس نمیکنی
اینو سونو گرافیسته به من گفت

شاید چون آرومه
دختر من خیلی شلوغ و شیطون بود🤦🏻‍♀️

کلا دختر میگن کم تکون میخوره نگران نباش

دختر منم خیلی کم تکون میخوره

من 24 هفتم یکی دوروزه کم کم احساس میکنم ضربه هاش یه کوچولو محکم‌تر شده... طبیعیه تو این هفته ها
همینکه کم کم احساس میکنید خوبه عالیه
رفته رفته لگداش جوری میشه که آختون درمیاد😁

دختر خیلی ملایم تکون میخوره پسر خیلی بزن و بکوب داره طبیعیه نگران نباش

طبیعیه عزیزم نگران نباش هنوزوقت هست

سوال های مرتبط

مامان آوین🥹🩷 مامان آوین🥹🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری