عزیزم اول از همه خدا بعدم کیفیت جنین باید خوب باشه خواهر من چندبار ک بهترین کیلینک خصوصی انجام داد منفی شد همی دست خداس🙏🏻
چرا عزیزم ؟
انتقال دادی اونجا ؟
خواهرشوهره من با افلاطونیان تو یزد مثبت سد الان دخترش بغلشه
همممممش دست خداست عزیزم
اصلا ربطی نداره
تو برو انجام بده اونا همش حرفه
تازشم
دور اول. هزینه کردم و نگرفت اونم انتقال دومرحله ای
بلاست باشه ادم تکلیف خودشو بدونه چن تا داره چی داره
ولی. دولتی میکرو نمیکرد
فقط اسپرم میریخ دور تخمک
منمک تحرک شوهرم کم. میکرو براش بهتر بود
برا اینا فقط رفتم خصوصی ببینیم چی میشه حالا
من برعکس تو.
کلنیک خصوصی رفتم وگفتم کاش دولتی میرفتم. ب درک ک همه رو بلاست میکردن. و سه روزه در نمی اوردن
حداقل شانسم کمترو درست تر بود
الان سه روزه دارم
ک نمیدونم در بیان ب بلاست میرسن. یا نه ک
عزیزم شایداونا بدنشون فرق میکرده الان استرست باعث میشه نگیره ب چیزاخوب فک کن
بیا تهران ابن سینا
گلم شرایط ای وی اف دولتی چیه
ببین شاید اتفاقی دیدم تو رو یا شایدم خدا خواسته من از استان اصفهان میام پیش دکتر محمد حسین ارجمند یزد یعنی دکتر چیره دست دکتری ک رو دست نداره برو پیش اون اصلا ناامید نمیشی من بهش گفتم میخام آی وی اف کنم بهم گفت اصلا نمیزارم این کارو بکنی تا سن ۲۵ سالگی رو رد نکنی اشتباه نکن برو پیشش
عشقم به خودت استرس نده دیگ ان شالله مثبتی
نا امید نباش عزیزم
بسپر دست خدا 🌹
انشالله که درست میشه و دست پر میای عزیزم
توکلت به خدا باشه،یکی اشناهای ما با اسپرم نزدیک صفر و تنبلی شدید در حدی که سالی دوبار پریود میشد دفعه اول مثبت شد
بعد ای وی اف نباید تکون بخوری عمه من نشست توماشین مسیر طولانی اومد نگرفت
عزیزم استرس نگیراگه قسمتت باشه خدا بهت میده
پیش دکتر افلاطونی میرفتین دکتر خیلی خوبیه
ربطی به دولتی خصوصی نداره که گلم بستگی به شرایط بدن خودت داره نا امید نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.