شکر نمیخاد ک
پوره هویج و سیب رو با شیر خشک قاطی کن خوشمزه میشه
هویج خودش شیرینه بچه من که دوست داشت
اصلا شکر استفاده نکردم تو غذا هاش
هویج ذاتا شیرین هست وقتی پوره بشه خوشمزه میشه
بهتره با شیر ترکیب نکنید تا مزه واقعی هویج رو درک کنه
شیراضاف کن اما شکر نزن
نه لازم نیست شکر بریزی ذائقه ش شیرین میشه دیگه غذا های مزه دیگه نمیخوره
اگه خیلی خیلی خیلی بی مزه بود یکم در حد نوک قاشق بریز
نه شکر استفاده نکن که بدغذا میشه همینجوری بده بخوره شیرم میتونی اضافه کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.