۲ پاسخ

دکتر دنیز گفت شیرخشک رو فقط داخل فرنی بریز با یه مقدار از آب خودش پوره کن عزیزم اگه هم حساسیت نداره کره قاطی کن

اره آب هم میشه
چند قطره روغن زیتون یا یکم کره هم باهاش له کن

سوال های مرتبط