نمیدونم که والا دکترم که میگه طبیعیه
اره هفته ات بالاس منم ۳۷ و ۳۸ هفته همین جور بود
انگشتتو هرجای پوستت دل ات خاست فشار بده چند ثانیه اگه سفیدی زیر انگشت رنگش برگشت مشکلی نیس اگه سفید موند خطر ناک در ضمن نمک رو حذف کن باعث ورم میشه
اره طبیعیه
ورم ناگهانی و لنگه ب لنگه خطرناکه
نمک رو حذف کن با شوریجات من اصلا ورم نکرده بدنم
عزیزم طبیعیه
دکتر من میگه ورمی ک قوزک پا مشخص نشه بده
این ورم ها واسه اینکه که شکم بزرگ شده بتونیم روی پاهای خودمون وایستیم و مشکلی راه رفتن نداشته باشیم
الکی حرف دیگران ک میگن نمک خوردی فلان هم گوش نده چون ب خودمم میگن ولی وقتی دکتر میگه اوکیه چرا از رو حدس و گمان واسه خودمون نسخه بپیچیم
عزیزم شما نمک اگه زیاد بخوری پاهاتون باد میکنه
پای منو ببینی چی میگی😩🤦
بله عزیزم ممکنه بیشترم بشه فقط پاتو زمین نزار وقتی میشینی بزار رو بلندی ولی در نهایت بچه که به دنیا بیاد شیر بدی کم کم ورمت میخوابه
بله داره
اره عزیزم اگر خیلی سرپا میمونی سعی کن نمونی
آره دیگه بابا اخراش هستی طبیعیه منم همینقد دارم
بله ورم کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.