۱۱ پاسخ

آیلار ک خیلی قشنگه😍
بنظرم همون آیلار بزار

آیلار قشنگه

به نظرش احترام بزار
چه دختر با سلیقه ای 😍

ایلار خیلی قشنگه
اصلا دل دل نکن

آیلار قشنگتره

هردو قشنگن ولی دوتای اول هم آواترو شبیه ترن

اخه هی میگن آیلار خیلی قدیمی شده واقعا خیلی ها خوب میکنن تا لحظه اخر اسم بچه رو ب کسی نمیگن

ایلار بیشتر ب ایناز میاد
دخترتم دوس داره همون بذار ایلار

ایلار قشنگتره

آیلار قشنگه
آلما به زبون ترکی بد میشه
چون ما ترکا به سیب میگیم آلما یعنی ترکی سیب میشه آلما

به نظرم آلما بهتره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان دخمل مامان دخمل هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌ونهم بارداری