آیلار ک خیلی قشنگه😍
بنظرم همون آیلار بزار
آیلار قشنگه
به نظرش احترام بزار
چه دختر با سلیقه ای 😍
ایلار خیلی قشنگه
اصلا دل دل نکن
آیلار قشنگتره
هردو قشنگن ولی دوتای اول هم آواترو شبیه ترن
اخه هی میگن آیلار خیلی قدیمی شده واقعا خیلی ها خوب میکنن تا لحظه اخر اسم بچه رو ب کسی نمیگن
ایلار بیشتر ب ایناز میاد
دخترتم دوس داره همون بذار ایلار
ایلار قشنگتره
آیلار قشنگه
آلما به زبون ترکی بد میشه
چون ما ترکا به سیب میگیم آلما یعنی ترکی سیب میشه آلما
به نظرم آلما بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.