عزیزم دکتر شما کیه کدوم بیمارستان قرار عمل کنی؟
در کل اسم قشنگیه .
هر چی دوست داری بزار .
من اسم دخترم المیرا هست میگفتم بچم دختر باشه میزارم النا .
ولی برای هموخوانی با اسم خودت اولش حرف آ باشه بهتره
مثل
آیسودا
آیه
آیماه
آیتان
آوا
آنادل
آرمیتا
خوبه عزیزم به اسمت آیسا هم بیشتر میاد 🥹
قشنگههه
السا هم قشنگه
قشنگه الینا هم قشنگه
نیلا
و
نِلا
هم قشنگه
خوشگله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.