خانما اسم النا چطوره؟
اسم خودم آیلار هست

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم دکتر شما کیه کدوم بیمارستان قرار عمل کنی؟

در کل اسم قشنگیه .
هر چی دوست داری بزار .
من اسم دخترم المیرا هست میگفتم بچم دختر باشه میزارم النا .

ولی برای هموخوانی با اسم خودت اولش حرف آ باشه بهتره
مثل
آیسودا
آیه
آیماه
آیتان
آوا
آنادل
آرمیتا

خوبه عزیزم به اسمت آیسا هم بیشتر میاد 🥹

قشنگههه

السا هم قشنگه

قشنگه الینا هم قشنگه

نیلا
و
نِلا
هم قشنگه

خوشگله

سوال های مرتبط

مامان 🧸آیهان✨آیناز🧸 مامان 🧸آیهان✨آیناز🧸 ۹ ماهگی
مامان جوجویی مامان جوجویی ۳ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۱۰ ماهگی
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۵ ماهگی
مامان ❤  آریا ❤ مامان ❤ آریا ❤ ۳ ماهگی