۴ پاسخ

اصلا نباید عجله کنی تکامل هر بچه متفاوته اگه اماده باشه خودت میفهمی اگه اماده نباشه و به زور بشونیش خدای نکرده ستون فقراتش اسیب میبینه

آره بابا دختر من میشینه

من از دوماهی پسرمون با کمک نشوندم
الان همش گریه میکنه که بنشونمش آروم میشه 😄🥰

از هفته دوم شش روزمین بزار .
فعلا رو پا ت بزار

سوال های مرتبط

مامان آیلین🧿هامین مامان آیلین🧿هامین ۱۳ ماهگی