دوستم رفته دکتر غدد گفته بهش بزنه هفته ای یدونه فک کنم ماهی 20میشد خارجیش
بوتاکس معده خوبه من ماه پیش انجام بدون ورزش و آمپول رژیم معمولی ۹ کیلو کم کردم تو یه ماه
اسپارتینا. اولا که رژیم و ورزش اولین انتخابش باید باشه، اما اگه واقعا تلاششو کرده و نتونسته، بره پیش دکتر غدد، چک بشه، اون بهش میده امپولو با دوز مناسبش بده بهش. خیلیا میرن داروخونه خودشون میگیرن، ولی من باشم این کارو نمیکنم. چون معلوم نیست قراره به کجا اسیب بزنه اگه قبلش چک نشده باشی.
خیلیا دارن میزنن و خوب کم میکنن، اما میگن حتما پروتیین باید بخوری، حتی اگه اشتها نداری و ورزش هم ترجیحا باید انجام بدی که عضله از دست ندی. چون سرعت کاهش زیاده به شدت عضله میسوزونه.
من اسپارتیتا دارم میزنم توی یک ماه و نیم ۱۱ کیلو کم کردم تا الان
من قندم لب مرز بود با ورزش و قرص متفورمین یه ماه ده کیلو کم کردم هرروز پیاده روی یکساعته تندداشتم و ورزش در خانه سه بار درهفته
اها سوال خالت😂
میگن دوباره برمیگرده
چندکیلویی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.