دکتر ۲۰گرفت.بیمارستان خصوصی ۶۰ با بیمه تکمیلی ۱۷م
چقد دکترا شما خوبه اینجا۵۰الی۶۰تومن حداقل میگیرن
دکترمن ۳۰ تومن میگیره بیمارستان هم ۸۵ تومن
دکتر۱۵
بیمارستان خصوصی۷۰
دکترم ۲۰ تومن گرفت
بیمارستان هم بالای ۱۰۰ تومن میشه
بستگی داره پمپ درد و اتاق خصوصی و اینا بخوایی بیشتر میشه
چقدر تو كامنتا قيمتا خوبه😂
سزارین اختیاری رو نمیدونم
زیر میزی دکتر من سزارین ۱۵ میگیره طبیعی ۱۰
بیمارستانم نیمه خصوصی سزارین ۵۰ تومن طبیعی ۴۵ تومن
خیلی
بستگی به شهرتون داره
شهر ما بیمارستان معمولا با بیمه حساب میشه اگه نداشته باشیم زیادنمیگیرن
دکترم ۱۰ یا نهایت ۱۵ میگیره
من دکترم ۸ تومن زیر میزی گرفت
با بیمه ۱۶ تومنم بیمارستان
زیر میزی ۲۰ بیمارستان ۴۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.