زردی پسرم ۱۳ خیلی نگرانم طاقت ندارم

۱۱ پاسخ

زردی پسر من ۱۴/۳ بود ۱۵ ساعت گذاشتیم دستکاه شد ۸

شیر خشت و ترنجبین بهش بده

شیرخشک بده که تند تند دفع کنه تموم میشه زردیش
هر ۲ ساعت ۳۰ میل شیرخشک بده

سلام مامان
ببین اصلا نگران نباش با اعتماد به نفس ومحکم به بچت رسیدگی کن اون الان بهت احتیاج داره بزارش دستگاه روزی سه چهار بارم با عرق کاسنی و پنبه بکش به کل تنش. خنک نگهش دار.چیزای گرمی نخور اگه خودت شیر میدی. هر یه ساعت شیرش بده که دفعش زیاد بشه.

زردی پسر من 28بود دکتر گفت باید خونش عوض کنی شوهرم رضایت نداد بعد گذاشتیم زیر دستگاه توی 3روز زردی اومد رو هفت

سلام
پسر منم زردی داشت تا بیست روز همش دستگاه می‌بردیم میوردیم
نگران نباش برای دستگاه فتو تراپی کرایه کن نور آبی دارن چشم بند بزن خوابش کن بزارش داخلش

تازه زایمان کردی خون از دست دادی دلت مثل من نازک شده و ترس زیادی داری خوب میشه مال منم زردی داشت خوب میشه صبور باش

دستگاه بزار مادر مهربون منم صب تا شب برا زردی بچم گریه میکردم
زردی بچم طولانی مدت بود اگ با دستگاه خوب نشد شیر زیاد بده هر دو ساعت شیر خشکم بده حتما زردیش خوب میشه

ببرش دکتر
بعضی دکترا یه قرصی میدن ۳ روز میدی خوب میشه
حالا ببین تجویز دکتر چیه

منم خیلی نگران بودم
زردی پسر منم ۱۷ بود
۴۵ ساعت تو خونه گذاشتیم دستگاه اومد رو ۱۰
چیزی نمیشه نگران نباش

عزیزم نگرانی نداره خوب میشه زردی یک چیز طبیعیه
پسر من زردیش ۱۶ بود دستگاه خوب کرایه کردم ۳۲ ساعت مفید داخل دستگاه بود زردیش شد ۸

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 ۹ ماهگی