وا غصه واسه چی برا منم ۱۰ بود قطره داد دکتر خوب شد رف دفع میکرد
عزیزم بچه منم دوازده بود یه بیست و چهار ساعت بستری شد خوب شد
از روی تجربه میگم،واسه چک کردن زردیش فقط آز خون بدید،دستگاه های تست زردی کالیبره نیستن و خطا زیاد دارن
من پسرمو بردم افضلی پور که زردیشو چک کنم،دستگاه ۱۴ نشون داد ولی آز خون ۹
حتی دستگاه دکتر هم کالیبره و دقیق نیس
درسته بچه یکم اذیت میشه ولی خیالت راحته
بدنشپ با کاسنی،سرخ مغز و شیرگاو بشور که خیلی تاثیر داره
مرتب هم بهش شیرخشک بده
چرا انقد غصه میخوری فوقش دستگاه میزاری دارو هم میدن خوب میشه انقد خودتو نابود نکن
عزیزم،پسر من زردیش ۱۴ بود
گذاشتیمش تو دستگاه
برو پیش ماه بانو پشت گوششو تیغ بزن
زود هم ختنه اش کن،زردیش میاد پایین
ختنه واسه زردی خوبه
غصه نداره خوب میشه پسر من تقریبا 22بود تا دوماه
اصلا غصه نداره گلم خوب میشه من مامانم برام خروس قرمز همش درست میکرد میگفت بخور برای شیرت خوبه شیرخشت و ترنجبین میداد بهم نمیدونم از این دوتا کدومش بود که روزی یکبار به پسرم میداد یه کم بعد ۳ روز رفتم زردیش ۱۲ بود قبلا بعد اومده بود خیلی پایین یادم رفته چند بود که دکتر گفت رفته پایین زردیش نگران نباش
من پسرم ۱۷ بود بستری شد ۳ روز اومد پایین
غصه نداره عزیزم خوب میشه
اشکال نداره
زردی تو نوزادا طبیعیه
پسر منم ۱۳ بود زردیش با دستگاه شد ۸ دیروز گرفتیم تو دوهفتگی ۱۰ بود دکتر کپسول داد که کامل بره
غصه ندارع عزیز کیانم بود دو روز دستگاه بگیر برع زیرش میشه هفت
دقیقا پسر منم ۱۳ الان از ظهره بستری کردن تو دستگاهه هم شیر خودمو میدم هم شیرخشک انشاا... تا فردا بیاد پایین مرخص شه
نگفتن بستری کنی؟
پسراولم۱۷بود
تودستگاه زود میاد پایین چیزی نیسش
شیرخشک بده دوروز . دستگاه ۸لامپه کرایه کن بیار خونه دوروز بزار زیرش میاد پاین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.