۸ پاسخ

دو روز تو دستگاه بود و زردیش اومد پایین

بچه من زیاد بود همون شب دکتر گف بزارش زیر دستگاه شیر خشکم بده و شیر خودتو قطع کن

اره خیلی بالاست

ارع خیلی زیاده

اره عزیزم بالاست دو روزی نور بگیره درست میشه نگران نباش دختر منم کماکان زردی داره رو ۱۲ هست منتها

آره صد درصد باید بستری باشه خیلی خطرناکه سریعا ببر دکتر ازمایش و نشون بده تا بهت نامه بستری بده

بلههه

بله بالاس

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد