۸ پاسخ

نترس بستری کن پسر من سه روز تو بیمارستان بستری شد
اتفاقا راحت میشی بچه سریع خوب میشه
بیحال میبریش سرحال تحویلش میگیری
حال روحی خودتم خوب میشه

ب دکترش بگو کلو فیبرات بنویسع خیلی زود میاره پایینقرص شبیه امگا ۳ هست سوراخش میکنی ۳قطره میدی

میگن زیاد شیر بدی تند تند دسشویی بره خوب میشه
البته دختر من که هنوز خوب نشده ۸ درصده

نه پسر منم 19و نیم بود 3 روز بستری بود چیزی نشد

نه ۳۰خطرناکه

عزیزم اگر نفهمی و کاریش نمی‌کردی خطر ناک بود
الان دیگه بسپار به زمان و خدا
بعد از دستگاه میاد پایین زردیش
هر چی دکتر گفت انجام بده

یکی از اشناهای ما بالای ۲۰ بود چیزی نشد نگران نشو

نه نگران نباش برادرزاده من۲۲بود

سوال های مرتبط