۳ پاسخ

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

دمپخت گوجه و ماش و عدس بش بده

خب خوبه دیگه همه چی داری میدی دیگه . برنج هم بده یه کیسه درست من توش برنج بریز تو آبگوشت خودتون که هنوز ادویه و رب نداره بریز وقتی گوشت پخت و عصاره شو پس داد یا تو خورشتتون بدون ادویه بعد برنج و له کن با یکم گوشت بهش بده حالا سیب زمینی وهویجم خوبه باهاش له کنی بذی

سوال های مرتبط