۵ پاسخ

من برا پسرم گرفتم بدرد بچه نوپا نمیخوره نمیتونه راحت باهاش راه بره رفتم براش دمپایی گرفتم خیلی راحته ۰

منم واسه پسرم خریدم ولی به عنوان دمپایی
و هر از گاهی میپوشه خیلی خوبه

به نظرم پاشون رو پهن می‌کنه در آینده

چه نازن

خیلی خیلی سبکه
من واسه دختر گرفتم

سوال های مرتبط