۱۳ پاسخ

آفرین بهت هنرمند 😍 خیلی قشنگ شد من کلاسش نرفتم ولی خیاطی بلدم

وای افرین منم خیلی به گلدوزی علاقه پیدا کردم. گلدوزی رو از کجا یاد گرفتی؟

وای آفرین به منم حس خوبی داد

چه تمیز افرین

او خ عزیزم
خییییلی قشنگه
باریکلا واقعا کار دست خود آدمیه چیز دیگس

چه مامان هنرمندی

خیلی خوب شده امام حسین پشت و پناهش باشه 😍

اخیییی شمام گلدوزی میکنین؟؟؟؟؟منم نیزززز همین

به به شعله جون هنرمند موفق باشی 😍❤️

عالی شده باریکلااا

آفرییییین خیلی قشنگه🥹

احسنت عزیزم

آفرین بهت خانوم هنرمند عالی شده
😍😍👍👍

سوال های مرتبط