من اصلا نزاشتم ک عادت کنه
پستونک میخوره خودش میخوابه
از ۲۰ روزگی تا الان
من الان یه ماهی میشه دیگه استفاده نمیکنم موقع خواب.خوابش بهترشده تو ننو میزارم تکون میدم خوابش میبره
از من دیگه جواب نمیده صداشو میشنوه بدتر بیدار میشه
من دیروز دخترم همش نق میزد . منم خونم انگار بمب ترکیده بود
جارو برقی رو روشن کردم و خونه رو جارو زدم دخترم با صدای جارو برقی گرفت خوابید منم به همه کارام رسیدم
بنظرم گاهی همینکارو بکنم😁
شماام استفاده میکنی؟ منکه همش با سشوار بچمو میخابونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.